018 4100 555 018 25 25 55

Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.

Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.

U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.

Ukoliko prilikom rezervisanja nema slobodnih mesta na letovima Qatar Airways-a, moguća je rezervacija mesta na letovima druge avio kompanije.

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:

  • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.

 

NAPOMENE:

  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
  • Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije je 5 dana pre početka putovanja.
  • Broj telefona lokalnog vodiča na Zanzibaru će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
  • U Zanzibaru prethodna vakcinacija nije potrebna, ali je potrebno proveriti telefonskim putem u Institutu za javno zdravlje na broj +381 11 2684 566.
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička viza za Tanzaniju za građane Republike Srbije, u okviru aranžmana, koji putuju putnim ispravama RS (biometrijski pasoš) je potrebna. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen formular koji se dobija na aerodromu. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
  • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
  • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca, adapter za struju (u većini hotela je moguće dobiti ga na recepciji i na mnogim mestima se uklapaju utikači od 220v, jer je kod njih struja 220-240v)

1. dan BEOGRAD - DOHA

Dolazak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Dohu u 11h45 časova (let QR232, avio prevoznik Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Dohu 18h35-lokalno vreme. Čekanje na vezu u tranzitnoj zoni aerodroma.

2. dan DOHA - ZANZIBAR

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Zanzibar je u 01h10 časova  - lokalno vreme (let QR1351, avio prevoznik Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Zanzibar oko 06h50 časova - lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u sobe posle 14h00 časova - lokalno vreme. Noćenje.

3. - 8. Dan ZANZIBAR

Doručak. Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama uz mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (Stone Town, Farma začina, Džozani šuma, Safari po Tanzaniji, vožnje čamcima, Prison Island, snorking, ronjenje itd...)

9. dan  ZANZIBAR - DOHA

Doručak. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Dohu je oko 23h50 časova (let QR1352, aviokompanija Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Dohu oko 05h45 časova.

10. Dan DOHA - BEOGRAD

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 07h15 časova (let QR231, aviokompanija Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 10h45 časova.

 

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Način plaćanja:

- Zamenska putovanja se „plaćaju" potvrdama o zamenskim putovanjima

- Ukoliko putnik otkaže zamensko putovanje u periodu obračuna penala,penali se obračunavaju prema OUP kao i za svako drugo putovanje,a razlika u novcu (ukoliko je ima) se iskazuje kroz umanjenu potvrdu o zamenskim putovanjima, sa kojom se stiče pravo za isplatu povraćaja počev od 01.01.2023 god.

Cene u tabelama su izražene u evrima i plaćaju se isključivo u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po sredjem kursu NBS.

Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% deviznog dela aranžmana (odnosi se na aranžmane za Grčku, Tursku, Crnu Goru, Bugarsku leto i zima...). Ostatak deviznog dela aranžmana se uplaćuje najkasnije 20 dana pre početka korišćenja usluga. Troškovi prevoza i međunarodno zdravstveno osiguranje se u celosti uplaćuju 20 dana pre početka korišćenja aranžmana.

Za Egipat važe sledeći uslovi:

  • Gotovinski - prilikom rezervacije, uplata avansa od 40% od ukupne cene aranžmana, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.
  • Uplatom preko računa - prilikom rezervacije, uplata avansa od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana, odnosno minimum 250 EUR po osobi (ukoliko je 40% ukupne cene aranžmana manji iznos od navedene sume od 250EUR po osobi); ostatak najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-autobusom se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Rezervacija aranžmana evropski gradovi-avionom (Istanbul, Barselona, Atina...), se vrši uplatom avansa od 40% po osobi, a ostatak se uplaćuje najkasnije 20 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga.

Prilikom rezervacije egzotičnih putovanja i aranžmana dalekih destinacija (Dubai, Ras Al Kajma, Sejšeli, Tajland, Kuba, Bali, Mauricijus, Maldivi, Jamajka, Vijetnam, Zanzibar...) vrši se uplata avansa od najmanje 60% ukupne cene aranžmana, ostatak se uplaćuje najkasnije 25 dana pre polaska na putovanje i početka korišćenja usluga, izuzev ako u programu putovanja nije navedeno drugačije.

Mogućnost plaćanja platnim karticama MASTER, MAESTRO, VISA i DINA.

U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje je prema Č lanu 35. Zakona o PDV-u (stav 7).