Hotel Grami je izuzetno lep porodični hotel smešten svega 400 metara od gondole – Grami Bansko. Nalazi se na odličnoj lokaciji, u blizini svih važnijih dešavanja u Banskom. Autentično opremljen, udoban i prijatan, sa ljubaznim domaćinom i izvrsnom hranom.
Hotel Grami je mali porodični, ali nudi sve usluge koje možete dobiti u velikim hotelima u Banskom. Sobe i apartmani opremljeni su sa bračnim ležajem ili dva, tri odvojena kreveta i krevetima na razvlačenje. Dječiji krevetić je dostupan na zahtjev. Tu su i TV, stol sa ogledalom i stolicom, telefon, podno grejanje, bežični internet besplatno. Kupaonica je opremljena kadom i tušem.
-Gosti koji su na usluzi noćenje sa doručkom: odrasli 30 eur / deca od 7 do 11.99 godina 15 eur / svečana večera i DJ
– Gosti koji su na usluzi polupansion: odrasli 15 eur / deca od 7 do 11.99 godina 8 eur / svečana večera i DJ
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Smeštaj: Hotel poseduje 24 dvokrevetnih soba i 3 četvorokrevetna apartmana. Sve smeštajne jedinice imaju podno grejanje, telefonom, TV, mini bar i kupatilo.
Sadržaj hotela: recepcija, lobi bar, uređeno dvorište, restoran, bazen, sauna, parno kupatilo, hidromasažna kada, skijašnica, parking.
Besplatne usluge: korišćenje bazena, saune, parnog kupatila, hidromasažne kade, wireless interneta, skijašnice, parking.
Ishrana: Noćenje sa doručkom ili polupansion (doručak i večera).
OPŠTE NAPOMENE:
U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj I ishranu, moraju platiti sedište u autobusu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
U smeni 21.12.- 28.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Organizator smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Organizator putovanja je turistička agencija organizator, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. Organizator poseduje propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, Aneks br.2 Garancije br. 71/21. Iznos garancije: 50.000 evra. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije orgasnizatora su sastavni deo prijave putovanja.